Przejdź do głównej zawartości

Ważę 66,5 kg i mam 175 cm wzrostu

Dzień dobry. Jestem Dominik nam 16 lat chodzę do 3 klasy gimnazjum. Ważę 66,5 kg i mam 175 cm wzrostu. Co do wolnego czasu to po szkole mam go około 2-3 godzin. Nie mam dostępu do siłowni. Wolę bardziej ćwiczyć w domu. Nie uprawiam żadnego sportu tak zawodowo tylko tyle co w szkole siatkówka, ping-pong i siatkówka. Lubię ćwiczyć. Moim ulubionym sportem jest piłka nożna. Co do mojego jadłospisu to na śniadanie zazwyczaj spożywam kanapki z pomidorem, sałatą i serem. Obiad to zazwyczaj zupa krem lub kotlet z ziemniakami i surówką. Kolacja płatki lub kanapki. Nigdy nie stosowałem białka ani keratyny i nie jestem zbytnio przekonany do spożywania ich. Pierwsze co chcę zrobić to shudnąć z brzucha a następnie nabrać masy mięśniowej w tym miejscu. Proszę o pomoc aby ułatwić mi osiągnięcie mojego celu.

Witam mam na imie Błażej mam 16 lat waże 65 kg i mam 180 cm wzrostu, uczę się w technikum budowlanym codziennie dojeżdzam 20 km w zwiazku z czym mam srednio wolnego czasu tez zeby dojezdzac na silownie więc bym wolał trenować w domu. Kiedyś trenowałem siatkówke 2 lata. Nie mam tez zadnej diety rzadko jem sniadanie ale obiad i kolacje codziennie a w miedzy czasie jakies przekąski typu chipsy batony itp. Nigdy nie przyjmowalem zadnych suplementow i nie mam w tym doswiadczenia. Moim celem jest przytyc i wyrobic sobie klatke piersiowa i ręce. Bardzo prosze o pomoc i pozdrawiam.

1. Marcel, 17 lat ucze sie, 188 cm 84 kg https://blogmilosnikowmotoryzacji.blogspot.com/

  • trenowalem amatorsko na siłowni i mam zamiar zabrac sie za sztuki walki i jaki trening silowy bylby najlepszy do tego 
  • silownie mam blisko siebie 

2. Kiedys gralem 4 lata w pilkę nozna a pozniej silownia 

3. nie stosowalem do teraz zadnej scislejszej diety, odzywialem sie w miare zdrowo 

4.nie 

5. poprawic szybkosc i wydolnosc, oraz rozwinac miesnie głowne,

1 Cześć nazywam się Dominik mam 17 lat chodzę do 2 klasy technikum o profilu informatycznym mam około 179 cm wzrostu waga 69 kg czasu wolnego mam w miarę dużo co najmniej 3 razy w tygodniu mógłbym chodzić na siłownie.mam dostęp do siłowni

2 uprawiałem kiedyś Mma ale teraz przyrzucilem się na siłownie i jest to mój ulubiony sport ćwiczę okolo 1,5 ale w tym rok zmarnowane bo moja wiedza na temat diety była znikoma 

3 nie mam zbytnio ułożonej diety staram się jeść dużo i zdorowo 

4 tak stosuje kreatynę,białko,bcaa firmy kfd

5 Moim celem jest nabrać masy mięśniowej A szczególnie klatka piersiowa ponieważ mam wadę klatki tzw klata szewska czy tam lejkowata i słabo go wygląda.Pozdrawiam 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Głównie chcę schudnąć, ale również nabrać masy mięśniowej

Witam. Mam na imię Bartek,mam 15lat i uczę się w gimnazjum. Ważę ok.54-55kg.Mam 163cm wzrostu. na treningi mam ok.5-6h w tygodniu. Gram w Legii Warszawa w siatkówkę. W ciągu dnia na śniadanie zwykle jem płatki kukurydziane z żurawiną, obiad jem ok.14.30-15 i jest to najczęściej kurczak z ryżem a kolacja to zazwyczaj 2 kanapki z chudą szynką.  Chciałbym schudnąć oraz nabrac masy mięśniowej. Najbardziej zależy mi na mięśniach brzucha  nóg bicepsie oraz klatce piersiowej.  Pozdrawiam Bartek  1 Mam na imię Adam , mam 16 lat więc się uczę . Ważę 75 kg i mam 184 cm wzrostu . Mam 5 dni wolnego na trening ,mam dostęp do siłowni   https://zdrowamicha.blogspot.com/ 2 Uprawiam koszykówkę od 7 lat  3 śniadanie 100 g płatków owsianych 250 ml mleka , 2 3,4 posiłek 100 g 200g piersi z kurczaka i 100 g fasolki i kolacja 200 g serka wiejskiego  4 nie brałem żadnych suplementów  5 chciałbym na początku zrobić trochę masy i później redukcje do wakacji i chce skupić się  na wszystkich partiach mięśniowych

Będę wdzięczny za wszelkiego rodzaju porady

1. Milena, 22 lata, pracuje fizycznie na linii produkcyjnej 8h dziennie waga 57 kg, wzrost 163, czasu wolnego na trening mam mniej wiecej 1,5 h dziennie i wole ćwiczyć w domu 2. Obecnie nie uprawiam żadnych sportów, jedynym znośnym dla mnie jest siatkówka 3. Raczej nie odmawiam sobie niczego, jem również nieregularnie, w mojej diecie przeważają fastfoody i słodycze, brak owoców i warzyw. 4. Nie stosowałam żadnych suplementów. 5. Rzuciłam palenie i chciałabym poprostu zachować dotychczasowy wygląd, nie chodzi o schudnięcie czy mięśnie. Zawsze miałam dobrą przemianę materii, jadłam dosłownie wszystko i nie tyłam a podejrzewam, że teraz się to zmieni. Ale jeśli nabrałabym dodatkowo trochę mięśni nie narzekałabym.  1.Mam na imię Marcin, mam 19 lat i jestem studentem Budownictwa na Politechnice Krakowskiej. Ważę 70kg, mam 177 cm wzrostu. Trenuje na siłowni 3 razy w tygodniu po około godzinie.  2.Poza siłownią nie uprawiam aktualnie żadnego sportu. W przeszłości trenowałem karate przez około

Jakub ucze sie wzrost 1.75 tak regularnie cwicze od roku

Nazywam sie Patryk Szwajkowski jestem studentem, mam 20 lat 190cm wzrostu waze 81kg. Lubie każdy rodzaj aktywności. Trenuje bjj 2 razy w tygodniu . Co do diety to 5 posiłków rano na śniadanie płatki owsiane 120g na mleku z odżywka białkowa następne 3 posiłki to 150g kurczaka i 75-85 g ryżu, troche surówki na kolacje jem omlet lub tuńczyka z puszki i do tego 50g migdałów. Czy w diecie wprowadzić jakieś zmiany ? Chciałbym nabrać na sile ewentualnie przytyć z 2kg czy trening siłowy 2 razy w tygodniu na siłowni da efekty i jak  przeprowadzić trening siłowy? Witam, Jestem Krzysiek Mam Lat 15, Uczę się, Mam Czas od 16:00. Ważę 79kg Mam 177cm Wzrostu.Mam Tylko w Domu Hantle, Ławkę pod sztangę i Sztangę. Dostęp Do siłowni raczej nie.  Praktycznie wogóle nie Uprawiam sprotów (Tylko na Wf Piłka nożna ) Raczej Diety na razie nie mam (Potrzebuję by Ktoś mi ją ułożył, Dał wskazówki, Nie stosuję suplementów.  Chciał bym schudnąć. Spalić Tłuszcz Głównie z Brzucha i z twarzy. I Zrobić Masę Mięśniową