Przejdź do głównej zawartości

Mam na imię Kamil mam 15 lat uczę się ostatni rok w gimnazjum mam ok 175cm wzrostu

Justyna, 20 lat, jestem na 2 roku kosmetologii. Pracuję jako ekspedientka, więc moja praca nie wymaga jakiegoś większego wysiłku. Waga: 56kg, wzrost: 172 cm. Jeżeli chodzi o treningi to wolę je wykonywać w domu, ponieważ ciężko mi znaleźć czas na siłownię. Ćwiczyć lubię, jednak kiepsko mi idzie z doborem ćwiczeń i z czasem się demotywuję, ponieważ moje treningi stają się monotonne. Na codzień staram się zdrowo odżywiać, odstawiłam słodycze głównie zwracam uwagę na warzywa i owoce, jednak w ostatnim czasie łamie wszelkie zasady a dobór diety to dla mnie czarna magia. Najbardziej chciałabym się skupić na brzuchu, mieć delikatny zarys mięśni i zmniejszyć trochę boczki. Suplementów żadnych nie stosowałam bo ciężko mi je samej dobrać. Moje ćwiczenia raczej nie przynoszą żadnego efektu, dlatego zwracam się z prośbą o pomoc :) https://luakszzmuda.wordpress.com/

Mam na imię Kaśka,lat 35,pracuje fizycznie.Moja waga to 56 kg przy wzroście 168 cm.Na ćwiczenia mogę poświęcić 2 godz. czasu.Mam dostęp na siłownię,ale w tym momencie nie mogę z powodów osobistych,jak najbardziej mogę też w domu.Od 3 lat chodzę na siłownie,ale 2-3 miesiące góra.Mój jadłospis jest różnorodny,jem wszystko i dużo,lubię jeść,za to jem mało słodyczy bo nie przepadam za nimi.Nie mam żadnych doświadczeń w stosowaniu białka i keratyny.Bardzo zależy mi aby ujędrnić pośladki i nogi,a także biust.

Sebastian, 17 lat, uczę się, 81 kg, 183 cm, mam wolny czas od 14:30, mam karnet na siłownię, lubię jazdę na rowerze i lubię ćwiczyć, dieta taka sobie, warzyw praktycznie nie jem, mam kreatyne firmy muscletech, chciałbym schudnąć i zdobyć masę mięśniową.

Witam. Mam na imie Kuba, mam 15 lat, uczę sie w gimnazjum. Ważę 95 kg, mam 190 cm wzrostu. Czasu na trening mam około godziny dziennie, wolę trenować w domu. Jestem aktywny fizycznie, gram w piłkę nożną, siatkówkę, jeżdżę na rowerze, czasami tez biegam, ogólnie bardzo lubię wszelkiego rodzaju sporty. Moim ulubionym sportem jest siatkówka. Mój przykładowy jadłospis dnia to: kanapka na śniadanie około 7, potem w szkole jakiś owoc, obiad o 15/16 i kolacja około 19/20. Nie stosowałem żadnych suplementów. Chciałbym schudnąć przynajmniej 10 kg. Najbadziej zależy mi na brzuchu i nogach. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Głównie chcę schudnąć, ale również nabrać masy mięśniowej

Witam. Mam na imię Bartek,mam 15lat i uczę się w gimnazjum. Ważę ok.54-55kg.Mam 163cm wzrostu. na treningi mam ok.5-6h w tygodniu. Gram w Legii Warszawa w siatkówkę. W ciągu dnia na śniadanie zwykle jem płatki kukurydziane z żurawiną, obiad jem ok.14.30-15 i jest to najczęściej kurczak z ryżem a kolacja to zazwyczaj 2 kanapki z chudą szynką.  Chciałbym schudnąć oraz nabrac masy mięśniowej. Najbardziej zależy mi na mięśniach brzucha  nóg bicepsie oraz klatce piersiowej.  Pozdrawiam Bartek  1 Mam na imię Adam , mam 16 lat więc się uczę . Ważę 75 kg i mam 184 cm wzrostu . Mam 5 dni wolnego na trening ,mam dostęp do siłowni   https://zdrowamicha.blogspot.com/ 2 Uprawiam koszykówkę od 7 lat  3 śniadanie 100 g płatków owsianych 250 ml mleka , 2 3,4 posiłek 100 g 200g piersi z kurczaka i 100 g fasolki i kolacja 200 g serka wiejskiego  4 nie brałem żadnych suplementów  5 chciałbym na początku zrobić trochę masy i później redukcje do wakacji i chce skupić się  na wszystkich partiach mięśniowych

Będę wdzięczny za wszelkiego rodzaju porady

1. Milena, 22 lata, pracuje fizycznie na linii produkcyjnej 8h dziennie waga 57 kg, wzrost 163, czasu wolnego na trening mam mniej wiecej 1,5 h dziennie i wole ćwiczyć w domu 2. Obecnie nie uprawiam żadnych sportów, jedynym znośnym dla mnie jest siatkówka 3. Raczej nie odmawiam sobie niczego, jem również nieregularnie, w mojej diecie przeważają fastfoody i słodycze, brak owoców i warzyw. 4. Nie stosowałam żadnych suplementów. 5. Rzuciłam palenie i chciałabym poprostu zachować dotychczasowy wygląd, nie chodzi o schudnięcie czy mięśnie. Zawsze miałam dobrą przemianę materii, jadłam dosłownie wszystko i nie tyłam a podejrzewam, że teraz się to zmieni. Ale jeśli nabrałabym dodatkowo trochę mięśni nie narzekałabym.  1.Mam na imię Marcin, mam 19 lat i jestem studentem Budownictwa na Politechnice Krakowskiej. Ważę 70kg, mam 177 cm wzrostu. Trenuje na siłowni 3 razy w tygodniu po około godzinie.  2.Poza siłownią nie uprawiam aktualnie żadnego sportu. W przeszłości trenowałem karate przez około

Jakub ucze sie wzrost 1.75 tak regularnie cwicze od roku

Nazywam sie Patryk Szwajkowski jestem studentem, mam 20 lat 190cm wzrostu waze 81kg. Lubie każdy rodzaj aktywności. Trenuje bjj 2 razy w tygodniu . Co do diety to 5 posiłków rano na śniadanie płatki owsiane 120g na mleku z odżywka białkowa następne 3 posiłki to 150g kurczaka i 75-85 g ryżu, troche surówki na kolacje jem omlet lub tuńczyka z puszki i do tego 50g migdałów. Czy w diecie wprowadzić jakieś zmiany ? Chciałbym nabrać na sile ewentualnie przytyć z 2kg czy trening siłowy 2 razy w tygodniu na siłowni da efekty i jak  przeprowadzić trening siłowy? Witam, Jestem Krzysiek Mam Lat 15, Uczę się, Mam Czas od 16:00. Ważę 79kg Mam 177cm Wzrostu.Mam Tylko w Domu Hantle, Ławkę pod sztangę i Sztangę. Dostęp Do siłowni raczej nie.  Praktycznie wogóle nie Uprawiam sprotów (Tylko na Wf Piłka nożna ) Raczej Diety na razie nie mam (Potrzebuję by Ktoś mi ją ułożył, Dał wskazówki, Nie stosuję suplementów.  Chciał bym schudnąć. Spalić Tłuszcz Głównie z Brzucha i z twarzy. I Zrobić Masę Mięśniową