Przejdź do głównej zawartości

Mam na imię Marcin, mam 16 lat, waże 55kg, mierze coś ok. 1.65

Na codzień chodzę do szkoły jak zwykły nastolatek, interesuję się

łowieniem ryb, grami na komputerze, ale już co raz mniej, no i wzięło

mnie za trenowanie i regularnie zacząłem ćwiczyć program 100 brzuszków

i A6w, i tutaj mam pytanie. Czy warto robić ten program 100 pompek, oraz

A6W. Chciałbym dodać również iż na brzuchu mam maleńką oponkę i nie

wiem czy Weider mi wyrzeźbi coś, niby spala, ale nie wiem. Wolałbym

trenować w domu. Chciałbym dodać, że mam tylko hantelke jedną 4 kg i

od czasu do czasu po 5 min na łape podnoszę. 2. Nie uprawiam żadnych

sportów, jedynie kiedyś biegałem, czy lubię ćwiczyć, hmm. Można

powiedzieć, że po środku, bo nie ma, że nie lubie, chętnie raczej

ćwiczę, nie z przymusu, ale z własnej woli aby coś w końcu zrobić z

sobą i jakoś wyglądać. 3. Staram się jeść białko, ale moi rodzice

powiedzieli, że nie będą osobno dla mnie gotować, dlatego czasami

muszę jeść tłuste potrawy. Głównie zajadam się twarożkiem chudym,

musli,jogurtami naturalnymi i od czasu do czasu chlebem z soją, również

do tego jajecznica no i staram się również jakiegoś owoca zjeść w

szkole. 4. Kiedyś tec'a na masę mięśniową, ale nie było wyników

dosłownie 0, nie wiem czy to przez ilość tabletek, bo było ich tylko http://jasnewnetrze.pl/jak-wybrac-odpowiedni-kocyk-dla-niemowlaka/

60. 5. Chciałbym zrzucić oponkę malutką z brzucha aby było widać

mięśnie brzucha który pewnie mam, bo już jakiś czas również robie

brzuszki i pod tą oponą pewnie siedzą moje mięśnie które ja chce

ujrzeć. Również chciałbym przybrać na masie w łapach, dziękuje z

góry za przeczytanie moich wypocin. A ... czy do wakacji jest szansa, że

oponka zniknie i będzie można ujrzeć mięśnie brzucha? I jak wyżej

pisałem - mam tylko hantle 4 KG, więc jakieś ćwiczenia ala domowe.


Mhm, dziękuje za odpowiedź, a mam jeszcze małe pytanie. Do wakacji jeszcze miesiąc ( może więcej, moze mniej kij wie ) czy jest szansa, że jeżeli kupiłbym tą odżywkę za 24 zł co mi Pan polecił i poszedł na siłkę, że bym się wyrobił? Nie chodzi mi o bica 38 od razu, ale tak żeby było widać jakieś efekty, bardziej umięśniony brzuch i łapy. W skrócie: Czy jest szansa wyrobienia się w miesiąc na siłowni? Dziękuje z góry za odpowiedź.


Bez sterydów nie ma szansy, ze sterydami też nie, chyba że za miesiąc chcesz też umrzeć. 


Witam, pisze ponownie do Państwa ponieważ chciałbym nie popełnić żadnego błędu na początku. Zgonie z tym co Pan mi powiedział mam pójść na siłownie na którą od środy mam zamiar się zapisać, oraz zaproponował mi Pan kreatyne do zakupienia, i teraz tak przeglądając natknąłem się na nią i spojrzałem na dawkowanie. Czyli jak mam dawkować przez pierwsze 5 dni, 5 gram rano, 5 g przed treningiem, 5g po treningi i 5 na wieczór? A w nie treningowe: 5 gram rano, 5g popoludniu, 5g tak o 18 i 5 g jak idę spać? Czy jak, bo na prawdę nie wiem jak to powienienem dawkować przez pierwsze 5 dni, czy normalnie 5g przed treningiem i 5g po treningu? Dziękuje z góry za odpowiedź


Bierz cały czas 5g przed treningiem i 5g po treningu.

w dni bez treningu nie bierz, albo jak masz dużo gotówki to weż 5g obojętnie o której godzinie - różnica w efektach będzie nie wielka. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Głównie chcę schudnąć, ale również nabrać masy mięśniowej

Witam. Mam na imię Bartek,mam 15lat i uczę się w gimnazjum. Ważę ok.54-55kg.Mam 163cm wzrostu. na treningi mam ok.5-6h w tygodniu. Gram w Legii Warszawa w siatkówkę. W ciągu dnia na śniadanie zwykle jem płatki kukurydziane z żurawiną, obiad jem ok.14.30-15 i jest to najczęściej kurczak z ryżem a kolacja to zazwyczaj 2 kanapki z chudą szynką.  Chciałbym schudnąć oraz nabrac masy mięśniowej. Najbardziej zależy mi na mięśniach brzucha  nóg bicepsie oraz klatce piersiowej.  Pozdrawiam Bartek  1 Mam na imię Adam , mam 16 lat więc się uczę . Ważę 75 kg i mam 184 cm wzrostu . Mam 5 dni wolnego na trening ,mam dostęp do siłowni   https://zdrowamicha.blogspot.com/ 2 Uprawiam koszykówkę od 7 lat  3 śniadanie 100 g płatków owsianych 250 ml mleka , 2 3,4 posiłek 100 g 200g piersi z kurczaka i 100 g fasolki i kolacja 200 g serka wiejskiego  4 nie brałem żadnych suplementów  5 chciałbym na początku zrobić trochę masy i później redukcje do wakacji i chce skupić się  na wszystkich partiach mięśniowych

Będę wdzięczny za wszelkiego rodzaju porady

1. Milena, 22 lata, pracuje fizycznie na linii produkcyjnej 8h dziennie waga 57 kg, wzrost 163, czasu wolnego na trening mam mniej wiecej 1,5 h dziennie i wole ćwiczyć w domu 2. Obecnie nie uprawiam żadnych sportów, jedynym znośnym dla mnie jest siatkówka 3. Raczej nie odmawiam sobie niczego, jem również nieregularnie, w mojej diecie przeważają fastfoody i słodycze, brak owoców i warzyw. 4. Nie stosowałam żadnych suplementów. 5. Rzuciłam palenie i chciałabym poprostu zachować dotychczasowy wygląd, nie chodzi o schudnięcie czy mięśnie. Zawsze miałam dobrą przemianę materii, jadłam dosłownie wszystko i nie tyłam a podejrzewam, że teraz się to zmieni. Ale jeśli nabrałabym dodatkowo trochę mięśni nie narzekałabym.  1.Mam na imię Marcin, mam 19 lat i jestem studentem Budownictwa na Politechnice Krakowskiej. Ważę 70kg, mam 177 cm wzrostu. Trenuje na siłowni 3 razy w tygodniu po około godzinie.  2.Poza siłownią nie uprawiam aktualnie żadnego sportu. W przeszłości trenowałem karate przez około

Jakub ucze sie wzrost 1.75 tak regularnie cwicze od roku

Nazywam sie Patryk Szwajkowski jestem studentem, mam 20 lat 190cm wzrostu waze 81kg. Lubie każdy rodzaj aktywności. Trenuje bjj 2 razy w tygodniu . Co do diety to 5 posiłków rano na śniadanie płatki owsiane 120g na mleku z odżywka białkowa następne 3 posiłki to 150g kurczaka i 75-85 g ryżu, troche surówki na kolacje jem omlet lub tuńczyka z puszki i do tego 50g migdałów. Czy w diecie wprowadzić jakieś zmiany ? Chciałbym nabrać na sile ewentualnie przytyć z 2kg czy trening siłowy 2 razy w tygodniu na siłowni da efekty i jak  przeprowadzić trening siłowy? Witam, Jestem Krzysiek Mam Lat 15, Uczę się, Mam Czas od 16:00. Ważę 79kg Mam 177cm Wzrostu.Mam Tylko w Domu Hantle, Ławkę pod sztangę i Sztangę. Dostęp Do siłowni raczej nie.  Praktycznie wogóle nie Uprawiam sprotów (Tylko na Wf Piłka nożna ) Raczej Diety na razie nie mam (Potrzebuję by Ktoś mi ją ułożył, Dał wskazówki, Nie stosuję suplementów.  Chciał bym schudnąć. Spalić Tłuszcz Głównie z Brzucha i z twarzy. I Zrobić Masę Mięśniową