Przejdź do głównej zawartości

Co pan powie co ćwiczeniach abs?

1. Mam na imię Robert, mam 23 lata i aktualnie chwilowo nie pracuje.

Aktualnie ważę 60 kg a chciałbym zdecydowanie więcej :) wzrost 175 cm, mam bardzo dużo wolnego czasu a spędzam go często na siłowni ćwicząc na bieżni,orbiterku itp.

2. Bardzo dużo jeżdżę rowerem rekreacyjnie i dla zdrowego trybu życia i lubię też czasami pograć w piłkę.

Lubię ćwiczyć na świeżym powietrzu na przykład z rana. Mój ulubiony sport to skoki narciarskie.

3. To śniadanie czyli jakieś płatki owsiane lub kanapki z serem żółtym potem obiad, na podwieczorek coś pysznego jak jogurt i kolacja niezbyt obfita.

4. Nic szczególnego do tej pory jeszcze nie stosowałem.

5. Najbardziej to bym chciał nabrać masy mięśniowej bo schudnąć to i tak nie schudnę bo nie jem jakoś za dużo i bardzo bym chciał wyrzeźbić klatkę piersiową albo nabrać większej masy mięśniowej.

Pozdrawiam i czekam na odpowiedźDzień dobry mógłbym prosić o jakieś ćwiczenia domowe i diety chciałbym popracować nad sobą dokładnie ręce i klatka piersiowa z góry dziękuję Patryk jakby co mam 15 lat nie mam dostępu do siłowni i ogólnie trenuje kosza

Musisz rozwinąć pytanie i powiedzieć dokładnie o które ćwiczenia chodzi. 

Nazywam się Patryk mam 15 lat uczę się w gimnazjum. Ważę ok 63-65kg mam 183cm wzrostu, wolę ćwiczyć w domu ale do siłowni mam dostęp raz w tygodniu. Trenuję kosza 2 lata. Nigdy nie stosowałem żadnych diet itp. Chce osiągnąć mięśnie brzucha i rękach proszę o jakieś ćwiczenia i diety dziękuję.

Nazywam się Błażej mam 45 kg i 164cm ucze sie. Czas wynoosi co drugi dzien, Trening w domu. Sport piłka nożna. Brak diety. Kanapki śniadanie obiad schabowy kolacja kanapki. Nie stosowalem suplementów. Wszystkie partie ciała. Chce nabrać masy.

Witam mam na imię Małgorzata mam 21 lat wzrost to 159 cm mam bardzo dużo wolnego czasu gdyż jestem mamą ale mogę ćwiczyć tylko w domu .. mam hantle ,obciazniki i sztangę jedynie tylko to.  Jem normalnie ale w małych ilościach i staram się jeść zdrowo i jem 5 posiłków dziennie . Chciałabym wyrzeźbic sobie całe ciało i mieć na brzuchu piękne mięśnie ale nie przesadne oraz chciałabym mieć piękny duży odstający tyłek 

  • masz napisane przy każdym ćwiczeniu ilość serii.
  • Przysiad tył 4s 10-6 to znaczy 4s - 4 serie. 
  • Po ile seri tego robic ??

Dodam ze chce jak najszybciej rosnac, staram sie diete trzymac kreatyna juz w najblizszym czasie bedzie zamowiona a bialko za jakis niestety miesiac ;/

  • 1.Witam mam na imie Mateusz mam 17 lat ucze sie na mechanika samochodowego waze 70 kg mam 184 cm wzrostu czasu na trening mam okolo 6 razy w tygodniu do 3 godzin dziennie, nie mam dostepu do silowni cwicze w domu na laweczce drazku i hantlami
  • 2.CZesto gram w pilke nozna , bardzo lubie cwiczyc moim ulub. sportem jest pilka nozna
  • 3. kanapki , obiad np zupa ogorkowa, duzo ryzu po treningu jakies serki no i przekaski w miedzyczasie i jakies slodkosci
  • 4. stosowalem monohydrant kreatyny dokladnie mopnohydrant kreatyny olimp 1250 400caps
  • 5chcialbym nabrac masy miesniowej bo tak jak mowilem waze 70kg na 184 cm wzrostu wiec jestem chudy

zalezy mi na rozbudowaniu calego ciala

Z góry dziekuje za porade :D

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Głównie chcę schudnąć, ale również nabrać masy mięśniowej

Witam. Mam na imię Bartek,mam 15lat i uczę się w gimnazjum. Ważę ok.54-55kg.Mam 163cm wzrostu. na treningi mam ok.5-6h w tygodniu. Gram w Legii Warszawa w siatkówkę. W ciągu dnia na śniadanie zwykle jem płatki kukurydziane z żurawiną, obiad jem ok.14.30-15 i jest to najczęściej kurczak z ryżem a kolacja to zazwyczaj 2 kanapki z chudą szynką.  Chciałbym schudnąć oraz nabrac masy mięśniowej. Najbardziej zależy mi na mięśniach brzucha  nóg bicepsie oraz klatce piersiowej.  Pozdrawiam Bartek  1 Mam na imię Adam , mam 16 lat więc się uczę . Ważę 75 kg i mam 184 cm wzrostu . Mam 5 dni wolnego na trening ,mam dostęp do siłowni   https://zdrowamicha.blogspot.com/ 2 Uprawiam koszykówkę od 7 lat  3 śniadanie 100 g płatków owsianych 250 ml mleka , 2 3,4 posiłek 100 g 200g piersi z kurczaka i 100 g fasolki i kolacja 200 g serka wiejskiego  4 nie brałem żadnych suplementów  5 chciałbym na początku zrobić trochę masy i później redukcje do wakacji i chce skupić się  na wszystkich partiach mięśniowych

Będę wdzięczny za wszelkiego rodzaju porady

1. Milena, 22 lata, pracuje fizycznie na linii produkcyjnej 8h dziennie waga 57 kg, wzrost 163, czasu wolnego na trening mam mniej wiecej 1,5 h dziennie i wole ćwiczyć w domu 2. Obecnie nie uprawiam żadnych sportów, jedynym znośnym dla mnie jest siatkówka 3. Raczej nie odmawiam sobie niczego, jem również nieregularnie, w mojej diecie przeważają fastfoody i słodycze, brak owoców i warzyw. 4. Nie stosowałam żadnych suplementów. 5. Rzuciłam palenie i chciałabym poprostu zachować dotychczasowy wygląd, nie chodzi o schudnięcie czy mięśnie. Zawsze miałam dobrą przemianę materii, jadłam dosłownie wszystko i nie tyłam a podejrzewam, że teraz się to zmieni. Ale jeśli nabrałabym dodatkowo trochę mięśni nie narzekałabym.  1.Mam na imię Marcin, mam 19 lat i jestem studentem Budownictwa na Politechnice Krakowskiej. Ważę 70kg, mam 177 cm wzrostu. Trenuje na siłowni 3 razy w tygodniu po około godzinie.  2.Poza siłownią nie uprawiam aktualnie żadnego sportu. W przeszłości trenowałem karate przez około

Jakub ucze sie wzrost 1.75 tak regularnie cwicze od roku

Nazywam sie Patryk Szwajkowski jestem studentem, mam 20 lat 190cm wzrostu waze 81kg. Lubie każdy rodzaj aktywności. Trenuje bjj 2 razy w tygodniu . Co do diety to 5 posiłków rano na śniadanie płatki owsiane 120g na mleku z odżywka białkowa następne 3 posiłki to 150g kurczaka i 75-85 g ryżu, troche surówki na kolacje jem omlet lub tuńczyka z puszki i do tego 50g migdałów. Czy w diecie wprowadzić jakieś zmiany ? Chciałbym nabrać na sile ewentualnie przytyć z 2kg czy trening siłowy 2 razy w tygodniu na siłowni da efekty i jak  przeprowadzić trening siłowy? Witam, Jestem Krzysiek Mam Lat 15, Uczę się, Mam Czas od 16:00. Ważę 79kg Mam 177cm Wzrostu.Mam Tylko w Domu Hantle, Ławkę pod sztangę i Sztangę. Dostęp Do siłowni raczej nie.  Praktycznie wogóle nie Uprawiam sprotów (Tylko na Wf Piłka nożna ) Raczej Diety na razie nie mam (Potrzebuję by Ktoś mi ją ułożył, Dał wskazówki, Nie stosuję suplementów.  Chciał bym schudnąć. Spalić Tłuszcz Głównie z Brzucha i z twarzy. I Zrobić Masę Mięśniową